Hvorfor flytta jeg?

Det er nok av rykter som surret rundt i Haugesund når det kom ut at jeg flyttet, noen mer fantasifulle enn andre. Men slik må en se komme, i alle fall når jeg flytter 10 timer vekk fra foreldrene mine og plassen jeg har vokst opp. Men grunnen til at jeg flyttet var ikke så dyster som folk skulle ha det til, jeg ser mer på det som en start på mitt virkelige liv.

Jeg har aldri vært den jenta som har villet leve et A4 liv. Finne mannen i mitt liv, gifte meg, få barn og hus har ikke fristet. Jeg vil jo selvfølgelig finne en å dele livet mitt med en eller annen gang, men jeg føler at jeg ikke har tid til noe sånn nå å at det vil stå litt i veien. Jeg har så mye andre planer som jeg setter forann som jeg vil gjennomføre.

Jeg har alltids ønsket å bo i Oslo, å flytte til Gjøvik ser jeg på som et skritt i rett retning. Jeg var så utrolig heldig å få flytte til tanten og onkelen min som bodde i Gjøvik, de er verdens snilleste mennesker å støtter meg uansett. Det er utrolig deilig å ha noen i ryggen din og som du alltids kan stole på, å jeg kjente fort at jeg kommer til å trives her. Litt under 2 timer fra oslo gjør det ekstremt lett å pendle, noe jeg virkelig kommer til å gjøre.

Men samtidig så tror jeg at jeg kommer til å trives i Gjøvik. Så kommer ikke til å kjede meg. Jeg har treningen som jeg kommer til å være fokusert med i fritiden, jobb, og bloggen selvfølgelig. Så grunnen til at jeg ville flytte var for det meste at jeg følte at Haugesund var ikke plassen for meg, å slik skjer av og til. Noen velger å tilpasse seg, jeg valgte å flytte.

♥ Christina

7 kommentarer

Siste innlegg