Jeg bryr meg ikke lengre, gjør du?

Det var det jeg levde for før, det som betydde noe for meg. Det var det eneste som surret rundt i tankene mine dag etter dag. HVA TENKTE FOLK OM MEG? Jeg var alltids så utrolig opptatt av at ALLE skulle like meg, jeg skulle være venner med alle. Vi vet at det er så og si umulig, det kommer alltids til å være noen som ikke liker oss om vi vill eller ei. Men jeg skulle bare få det til.

Jeg var så fokusert på hva mennesker sa om meg, og mente om meg at jeg egentlig glemte megselv. Jeg prøvde å bli den de likte, men selv det var ikke godt nok alltids. Men heldigvis forandret ting seg.

For rundt er år siden ble jeg lei av å leve det livet der jeg skulle være “perfekt” og venner med alt og alle. Jeg begynte å leve MITT liv, å jeg skal innrømme at jeg har aldri følt meg så bra. Jeg gjorde som jeg ville, tok bilder som jeg ville ta, jeg kuttet ut folk som bare var ute etter å rive deg sammen og tok vare på dem som likte meg som den jeg var.

Selvfølgelig så var det vanskelig i begynnelsen. Man får mye hat for å drite litt i hva andre mener og skille seg ut. Men det er mest av folk som selv ikke tørr å leve livet på den måten de vil, de er enda for opptatt av andres meninger. Jeg kunne ønske vi alle bare så opp til hverandre å heiet på hverandre uansett. Da hadde vi kanskje sluppet all den usikkerheten og hatet som folk som virkelig tørr å prøve må gjennomgå.

Selvfølgelig så var det vanskelig i begynnelsen. Man får mye hat for å drite litt i hva andre mener og skille seg ut. Men det er mest av folk som selv ikke tørr å leve livet på den måten de vil, de er enda for opptatt av andres meninger. Jeg kunne ønske vi alle bare så opp til hverandre å heiet på hverandre uansett. Da hadde vi kanskje sluppet all den usikkerheten og hatet som folk som virkelig tørr å prøve må gjennomgå.

Jeg er utrolig glad for at jeg kom meg ut av bobla, jeg har aldri følt meg så fri og glad som nå. Veien mot å drite i all det hatet du får er tungt, men det var verdt det! Å jeg skulle gjerne hjulpet hvem som helst andre til å gjøre det samme.

ALLE fortjener å leve det livet de selv vil, å det gjør også DU!

♥ Christina

5 kommentarer
    1. Har ikje noe me koss du leve livet ditt, e bare at du tror du e så jæævelig digg og tror du e noe, når du egentlig e ein halvfeite fattig 20-åring så ikje ser ut uten 32liter sminka klasha på tryne 🙂

    2. Husk at alt hatet du får må du bare ta positivt for det at folk faktisk tar seg tid t å rakka ner på deg betyr jo bare at du e best! De føle du e en trussel for du e så fantastiske! Og motsatt av kjærlighet e ikkje hat! Det e likegyldighet som e motsatt av kjærlighet <3
      Kjempe kjekt at du har begynt å blogga igjen! <3 Du e nydelige og e ein stor inspirasjon! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg