Snow in april

Nå synes jeg virkelig våren kan komme. Snø og kulde kan være nydelig, men det til sin tid. Når jeg får snap av foreldrene mine der de sitter ute i hagen å spiser lunsj og alt er grønt så kjente jeg en smule misunnelse når jeg sitter her med masse snø. Heldigvis så ser det ut til å forsvinne i løpe av de neste dagene.

Nå har jeg bodd i Gjøvik i en uke, å jeg føler jeg har bodd her hele livet mitt. Det ble så naturlig overgang. Utrolig deilig med påskeferie, men fra og med neste uke er det tilbake til hverdagen. Skal ut å sjekke treningssentre og se om jeg finner mitt nye andre hjem. Kjenner det skal bli godt å komme skikkelig i gang med trening etter en god pause å mye kos.

Håper alle får en fin avslutning på påskeferien, å nyter helgen. Det skal i alle fall jeg! Er det noe dere vil se mer av på bloggen så skrik gjerne ut!

♥ Christina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg