10 ting dere ikke visste om meg

Er det noe det ikke er ende på så er det ting dere ikke vet om meg. Så her er noen ting mange av dere ikke visste å som kan være morsomt å vite.

1. Min ordinære hårfarge er orange. Yeah, Im a ginger baby!

 

2. Jeg begynte å leve mitt liv å gjøre ting jeg ville i en alder av 18 år.

 

3. Når jeg først gikk inn for noe, skulle det gjennomføres 100%. “Perfeksjonist”

 

4. Jeg mild sagt ELSKER rosa, noe som dere vil fort finne ut av når dere får se rommet mitt.

 

5. Jeg har brukt regulering, å fikk vite at grønne strikker var “the new big” av tannlegen min den ene gangen. Så jeg gikk rundt i flere uker med strikker som lignet salatblader på tennene. Meget sexy! Jeg var veldig godtroende så…

 

6. Jeg har aldri hatt et seriøst forhold.

 

7. Jeg er den dårligste til å svare på alt av meldinger, snap osv… (Jobber med saken)

 

8. Jeg har alltids drømt om å stille i bikini fitness, å den blir snart oppfylt!

 

9. Jeg angrer meg ikke for noen ting i livet mitt. Jeg gjorde det da fordi jeg ville, så hvorfor angre på det nå. Jeg vil heller angre på ting jeg ikke fikk gjort, enn det jeg faktisk gjorde.

 

10. Jeg gitt ut på byen under Halloween utkledd som wonder woman i bare en body edru! Var veldig luftig å komfortabelt kan man si.

♥ Christina

6 kommentarer
    1. Fine av deg h8, seie jo faktisk det så e sant, vist di har ein premie for siste plass i bikinifitness, gratulere eg me den allerede

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg