Hvem tar bildene mine?

Som dere har kanskje lagt merke til så går det ikke så mye i "selfies", å for noen uker siden var jeg på et hotell der jeg hadde photoshoot. Men hvem tar egentlig bildene mine?

Jeg tar de selv. Har kameraet Olympus pen som jeg er utrolig fornøyd med! Så her går det så og si bare i selvutløser. Jeg hadde ikke så mye annet valg når jeg bodde alene i hybel så har det bare fortsatt slik.

Synes egentlig det er det beste. Jeg kan slappe 100% av foran kameraet, å føler jeg lettere kan bare slette bilder om jeg ikke blir fornøyd. Men jeg har utrolig lyst å prøve skikkelig photoshoot en eller annen gang, men du skal liksom ta deg råd til det også.

Noen som kjenner noen eller vet om noen fotografer i Gjøvik/Oslo området som en kan anbefale?

♥ Christina

3 kommentarer
    1. Hei! Fin blogg!
      Vil bare kommentere at du skriver “å” istedenfor “og”. Det gjør det litt vanskelig å forstå hva du mener 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg