Kafékos og sterke følelser

For en utrolig fin start på dagen! I dag var det rett opp av senga, dusje å stelle seg før vi stakk på cafe og spiste lunsj/frokost. Jeg, kusinen min, tanten min og hennes venninne. Det var så utrolig koselig der vi satt rundt pensjonistene, jeg gleder meg nesten selv til å bli pensjonist når jeg ser en hel vennegjeng sitte og se ut som de har all verdens med tid og bare koser seg og nyter tiden med hverandre.

Vi satt i noen timer, men følte jeg satt der i 10 minutter. Jeg husker ikke sist jeg slappet så godt av og koste meg så mye. Det å sitte blant folk som er glad i deg, som elsker og støtter deg for den du er og meningene dine selv om de ikke nødvendig vis trenger å være enige er en ubeskrivelig følelse.

Jeg sitter inne med så mye som jeg bare vil fortelle og skrive om, men som jeg føler jeg ikke helt er klar til å gi ut enda. Men etter den utrolig fine samtalen i dag, så føler jeg at det ikke er lenge til jeg kan åpne meg, selv her på bloggen.

Det er et stort skritt for meg å ta, men det å vite at jeg har så mange som støtter meg så er det ikke så skummelt lengre. Det er bare spørsmål om tid…

Christina

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg