Søvnløse netter

Klokken er akkurat 04.01 nå selv om innlegget postes senere, å jeg er enda ikke en smule trøtt. Jeg har holdt på med bloggen og laget en liste over overskrifter til kommende blogginnlegg. Jeg så også de 2 siste episodene av Paradise Hotel endelig. Var litt kiipt at jeg visste hva som hendte før jeg så det, men slik er det når jeg er så treg av meg. Men grunnen til at jeg egentlig ikke får sove er kanskje rett og slett fordi hodet mitt ikke vil slutte å tenke. Akkurat nå går det så ekstremt mye tanker i hodet, å mesteparten er egentlig bare possitive. 

Mange har fått med seg at flere har kommentert hvor utrolig “fin” jeg er, å det i seg selv er jo en del av blogg verden så det er egentlig nesten en selvfølge. Jeg selv har valgt å ikke kommentere tilbake på slik fordi jeg rett og slett har bedre ting å bruke tiden min på, MEN det å se andre lesere bruke SIN tid på å stå opp for og støtte meg er langt fra forventet! Jeg er så utrolig takknemlig at jeg kan egentlig ikke sette ord på det, selv om jeg ikke svarer på kommentarer konkret (skal bli bedre!) så ser jeg ALT!

Også tanken på at jeg for over to uker siden flyttet fra barndomshjemmet mitt, der jeg liksom skal ha alle vennene mine til en plass jeg bare kjenner tante, onkel og søskenbarna mine og får det så bra! Jeg har bare blomstret etter jeg kom hit på alle måter, å jeg føler virkelig at jeg kan stå i mot alt som skulle komme i veien. Takket være dere! 

Keep Holding On – Avril Lavigne kom akkurat på, å den passer perfekt! Det er akkurat det som skjer nå framover, å jeg vil gjerne dele denne reisen med dere. Så det var noen av tankene mine i natt som jeg hadde lyst og dele med dere før jeg i alle fall prøver å få litt søvn. Begynner i alle fall å gjespe her jeg sitter så det er i alle fall et godt tegn håper jeg.

Da sier jeg god natt fra meg, og ha en fin søndag videre.

♥ Christina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg