Uken som gikk…

AKKURAT NÅ

Da kom jeg meg til hjem til slutt. Nå har jeg akkurat spist et mellommåltid som består av cottage cheese, mandler og blåbær. Så nå sitter jeg bare og slapper av før det er tilbake på trening i kveld. Er utrolig irritert over bilen, så skal prøve den en siste gang i dag i håp om at jeg kan kjøre den til trening. Hater snø…

UKEN OPPTUR

Kafè besøket på ondagen med søtnosene. Det var virkelig en utrolig koselig dag.

UKENS HØYDEPUNKT

Det å være tilbake på trening! Det var en utrolig deilig følelse som jeg har savnet lenge. Bare det å være der, elsker selve senteret og måten det er bygd opp på. Ser for meg at jeg kommer til å like å bruke noen timer til dagen her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Det at jeg aldri lader kameraet nok, så når jeg skal ta bilder så tar dte ikke lange tiden før batteriet er dødt… Jeg må lære meg å ladet det heller mindre og lengre!

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS TANKE

Det har uten tvil vært ang. et innlegg som jeg holder på med til helgen. Det er ganske personlig og jeg er veldig opptatt av å få fram budskapet og det jeg vil si.

UKENS NEDTUR

Første helga mi uten søsteren min, det kjente jeg faktisk veldig godt. Utrolig glad i henne og kjenner at jeg bor langt vekke fra henne nå. Men heldigvis ikke alt for lenge til jeg ser henne igjen.

UKENS INNKJØP

Kjole fra Dennis Maglic, nå på tilbud til 299,- (HER)

Bildene er tatt fra nettsiden.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

HVEM TAR BILDENE MINE?

4 kommentarer

Siste innlegg