Jeg må droppe ut!

Da var det avgjort! Etter lang tid meg tenking har jeg endelig kommet til det mest fornuftige å gjøre. Etter jeg kom hjem fra syden og styret med planlegging av flytting og jobb startet så mistet jeg litt den gnisten jeg hadde til trening. Jeg gruet meg til å gå på trening, å om jeg skulle på trening så måtte det være tidelig slik at jeg ikke møtte noen jeg kjente. Jeg likte meg virkelig ikke der i slutten, så jeg valgte heller å la vær med tanke på at jeg visste jeg snart skulle flytte uansett. Men etter 2 mnd med lite trening og dårlig matlyst så er det ikke slik at jeg plutselig er tilbake til gode gamle meg under natten.

Jeg kjenner enda på den at det er vanskelig å trene like mye som jeg gjorde, å med mye annet også i hodet så har jeg kommet fram til at jeg må legge drømmen om å stille til sides for mitt eget beste. Viktigeste nå er at jeg får fullført utdanningen min, få tilbake treningsgleden og mitt possitive forhold til mat. Uansett så har jeg andre planer jeg må sette først om jeg i det hele tatt skal få det til.

Jeg kommer aldri til å miste ønsket om å stille i bikini fitness, men det er en ekstrem dyr sport som jeg må være 100% målbevisst om jeg skal kunne nå langt. Om det blir 1 eller 5 års utsettelse vil jo bare tiden vise, men akkurat nå bør jeg være fornuftig å ikke presse meg for hardt. En ting om gangen slik de sier.

♥ Christina

12 kommentarer
    1. Du gjør meg målløs med hvor moden du er, og hvordan du tar så voksne avgjørelser. Du har helt rett i å si at du ikke bør presse deg selv unødvendig mye nå. Kjempestolt av deg 💙💙

    2. Tror det er en viktig prioritering du her setter opp. Og at du tar en ting om gangen. For det er viktig at fullføre din utdannelse og får en jobb. Du har vilje og mot Christina, så dette vil du klare ❤️

    3. Glott reflektert! Høres ut som en fornuftig og sunn prioriteringsrekke. Ta vare på kropp og sinn og finn gleden tilbake! Uten gleden kommer man ingen steder😊

    4. I treningsverdens blir du kalt taper når du gir opp sånn…. klarer du ikke å være streng nokk med deg selv første gang, er det lite sannsylig for at du greier det andre gang

    5. Veldig fornuftig avgjørelse. Siden du har så mye annet som må på plass som krever tid.
      Fitness betyr 100 % forpliktelse over lang tid og det blir fult mulig for deg å gjøre dette senere 💪
      Å stå fram og si dette betyr at du er tapper og ikke en tapere som Fitnessqueen sier. Slike uttalelser kommer fra folk som ikke ønsker andre godt uansett.
      Heier på deg søte Christina 😚😚😚

    6. Fitnessqueen: Takk for at du deler dine erfaringer og tanker i det hele tatt, men hadde du vert i min situasjon så hadde du sikkert gjort det samme. Men skal love deg at jeg står på scenen om noen år selv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg