JEG VIL BARE GI OPP

Heisann finingene!

Da var det onsdag, dagen jeg skal gjøre ALT! Var hjemme i hele går for å ta selvbruning, hårkurer, ansiktsmasker og alt jeg kom på til shooten i morgen. Så det jeg egentlig hadde planer om å gjøre i går tar jeg heller i dag. Så til nå har jeg vert innom litt forskjellige bedrifter med tanke på å finne meg en læreplass slik at jeg kan skaffe meg fagbrev. Møtt utrolig mange hyggelige mennesker, men som jeg så komme så har de fleste lærlinger eller ikke mulighet før til høsten… Jeg føler nesten litt for å gi opp, men minner meg selv på at Christina gir ALDRI opp! Jeg må bare være tålmodig og åpen for at dette kommer til å fikse seg så lenge jeg står på og fortsetter å søke.

Akkurat nå tok jeg turen opp til Lasse Liten Cafè, yndlings cafèen min for å slappe litt av og skrive litt søknader og slik. Er deilig å bare komme meg ut av og til og få ny inspirasjon og motivasjon i hverdagen. Så om noen timer skal jeg møte en fotograf for et oppdrag han ville jeg skulle være modell for, yey! Så etterpå tenkte jeg å stikke hjem å filme en videoblogg til spørsmålsrunden del 2.

Ha en fin onsdag alle sammen så snakkes vi!

♥ Christina

3 kommentarer
    1. Du har en indre styrke Christina som du nå må ta frem. Selv om det nå kan se vanskelig ut for å få en læreplass på Gjøvik. Lete etter de små positive ting hver dag som kan gi deg motivasjon til å stå på. Tenker på deg hver dag og masse glad i deg ❤️🤠🌺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg