Uken som gikk

God mandag alle sammen!

Først og fremst vil jeg takke for en utrolig respons jeg fikk i går på innlegget mitt. Det var over all forventning, og jeg ble utrolig glad og takknemlig for å se hvordan personer støttet meg. Nå føler jeg meg utrolig fri, å når jeg våknet i dag følte jeg at jeg hadde kastet boken om mitt liv og startet en ny. Dette er en følelse jeg har lengtet etter å som jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve på denne måten.

 

AKKURAT NÅ


 

Nå kom vi akkurat inn dørene etter å ha gått tur rundt Mjøsa. Endelig er snøen borte og våren kommer med stormskritt. Så fra og med i dag startet jeg treningsplanen min og kostholdet for fullt. Nå kan jeg trene og spise sunt når jeg vil uten å føle et press på at jeg MÅ.

UKEN OPPTUR

Uten tvil torsdagen når jeg skulle ha shooten for innlegget. Det å se at bildene ble akkurat slik som jeg hadde sett for meg var en utrolig opptur. Jeg var livredd for at det ikke skulle bli slik jeg likte det med tanke for at noen andre enn meg tok seg av redigering osv, men jeg ser jo det nå at det var noe jeg ikke trengte å bekymre meg over.

 

UKENS HØYDEPUNKT


 

Det å ha all den støtten i går etter at jeg postet innlegget var uten tvil utrolig godt. Jeg hadde ingen bekymringer, jeg følte meg bare utrolig verdsatt. Det å i tilleg se den utrolige responsen og meldinger fra gamle venner som sa at de støttet meg og var utrolig stolt av meg varmet mye. Det var bare kjærlighet å få i går kveld, akkurat det jeg trengte!

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg må bare beklage, men jeg har tenkt på å lage spørsmålsrunde del 2 på videoblogg hele uka. Men så har også andre ting måttet gjøres slik at jeg har utsettet det. Men jeg skal om jeg vil eller ei lage videoen i løpe av denne uka slik det ser ut nå. Så har ikke glemt den!

 

UKENS ANTREKK

Følg meg gjerne på SnapChat for daglig oppdatering: Christinalgrd.

UKENS TANKE

Responsen på gårsdagens innlegg fra nær familie. Det er det jeg lurer mest på, hvordan foreldre og besteforeldre reagerer. Jeg har jo en liten anelse om hva som kommer til å skje, men hva de sitter med etter å ha lest innlegget har jeg ingen anelse om. Men det viktigeste av alt og som jeg håper de har forstått er at jeg elsker dem alle sammen, å at det er ikke slik at jeg velger dem vekk på noe som helst måte.

 

UKENS NEDTUR

Det må være at jeg enda ikke har fått meg jobb. Kjenner jeg savner å ha noe å gå til og som får meg til å stå opp av sengen tidligere enn jeg gjør nå. Man savner ikke jobben før man sitter uten, men jeg får bare holde motet oppe og satse enda hardere denne uken!

 

UKENS INNKJØP

Bukse, body og genser fra Gina Tricot.
 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG MÅTTE BLI 20 ÅR FØR JEG FEIRET MIN FØRSTE BURSDAG

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg