Intervju med Oppland Arbeiderblad

Da var det endelig fredag!

For en dag! Først og fremst er jeg overlykkelig over at det er så utrolig fint vær i dag, bare det gjør meg overlykkelig! Så skulle jeg til byen for å møte noen reportere for Oppland Arbeiderblad. Utrolig hyggelige folk, jeg slappet så godt av under hele intervjuet. Hva det blir om vil jeg ikke røpe med det første, men det blir uten tvil bra! Jeg fikk høre at det blir nok publisert etter helgen så da sier jeg ifra med en gang det er ute.

Jakke og topp fra Bikbok, bukse fra Gina Tricot og sko fra Høyer.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter intervjuet så tok vi oss e tur på CC for sushi lunsj. Elsker sushi så blir ikke lenge til jeg skal tilbake.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så en ganske bra start på helgen! I morgen ser det ut til at det blir en tur til onkelen min i Oslo på markedsdager så det blir artig!

Ønsker alle en nydelig helg!

♥ Christina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg