Ask me anything!

God morgen søtnoser!

Tusen tusen hjertelig takk for en fantastisk respons på gårsdagens innlegg! Har aldri følt meg så tatt vare på og støttet av så mange utrolige mennesker. Jeg var overveldet av følelser når jeg så den ene etter den andre kommentaren. Nok en gang TUSEN TAKK! Men mange sitter kanskje inne med en del spørsmål de lurer på i sammenheng med dette eller andre ting…

Så nå tenkte jeg var rette tidspunkt å ta en ny runde med spørsmål. Spør om alt mellom himmel og jord som du lurer på. Jeg eg ikke sikker på om jeg skal svare spørsmålene med teks eller video så kom gjerne med innspill!

Ha en nydelig uke alle sammen!

Christina

13 kommentarer
    1. Hei! Eg syns bloggen din, og situasjonen du e i nå e veldig interessangt. Eg har sjøl veldig lite kjennskap te Jehovas Vitner, og syns det e heilt forferdelig det du går gjennom nå. Har derfor noen spørsmål te sterke, flinke og modige deg! 💜 <3
      - du skreiv at du ikkje lengre har kontakt med foreldrene/familien din. Eg lure på kor lite/mye kontakt dåkke kan ha? E det sånn at dåkke må blokkere kvarandre heilt ut av livene te kvarandre, elle kan du komma på besøk/ringa osv?😊
      - Er heile familien din jehovas vitne?hvis ja, miste du kontakt med alle når du valgte og melda deg ut?
      - e det slik at meningehet din ikkje vil ha noe med deg og gjør når du har meldt deg ut? Ignorere dei deg, elle respektere dei valget ditt?
      Eg syns du e veldig modig som gjør det du syns e rett for deg. Det eg ikkje sjønne er At foreldrene dine sette guden deiras høgare en si egen datter...
      stå på!! Du ska leva livet ditt koss du sjøl vil, ikkje kossen andre vil at du ska leva det. <3

    2. Oda du er veldig bra menneske,tusen takk for at du støtter Christina.Hun trenger positive mennesker som deg Oda.

    3. Hvorfor flyttet du fra Haugesund?
      Stjal du på Vita Ex og på den andre jobben din?
      Hvordan har du det nå?
      Kan du fortelle litt om hva du syns angående ryktene som går i Haugesund om deg? Man vett ikke hvilken side man skal ta når det blir sagt forskjellig ting 🙂
      Er søsteren din også ute av jehovas vitne?
      Hvor ser du for deg om 10 år?
      Savner du Haugesund/kopervik?
      Hva sier moren din om at du meldte deg ut? Kan dere ikke kontakt i det hele tatt

    4. Hei!
      Jeg lurer på noe:
      – Å bryte ut av jehovas vitner, er det noe du lenge har tenkt på å gjøre?
      – Kjenner du flere som ønsker å gjøre det samme som deg, men ikke tør?
      – Kommer du til å savne noe ved selve religionen (utenom familien)?
      – Hvordan stiller jehovas vitner seg til ungdom og alkohol?
      – Som jehova, er man nødt til å bli sammen med/gifte seg med noen som er i samme religion?
      – Hørte en gang noe om jehovas vitner som jeg lurer på om er sant: Er det slik at man ikke skal melde noe kriminelt? Hva er såffal grunnen til det?
      Hilsen Marit 😀

    5. Lurte på om du bryter med kun foreldrene dine, eller hele familien?
      Kan du forklare litt hvordan situasjonen er med hvor du bor og at du har flyttet osv, skjønner ikke helt hvor du bor aha
      Du må svare på video! Er så kjekt å hørre deg snakke💗 Heier på deg. Du er ei super jente!

    6. Er det noen venninner som er jehovas vitne som du savner å ha kontakt med?
      Hva syntes foreldrene dine om at du bor hos noen som er motstandere av jehovas vitner?
      Er du Jomfru?

    7. Har du fortsatt kontakt me lillesøstera di?
      Kommer hun til å gjøre det samme?
      Skal søsteren din flytte til der du bor nå? Og hva sier foreldrene dine til dette?
      Visste ikke foreldrene dine at du skulle melde deg ut? Ettersom det va snakk om bikinifitness osv og ting på bloggen?

    8. Hei. Jeg er selv fra Haugesund, og hadde ikke hørt så utrolig mye bra om deg. Jeg kjenner deg jo ikke, men jo mer jeg leser jo mer vil jeg faktisk bli kjent med deg! Du har det tøft nå, men vi få håpe du kan komme deg godt gjennom det.
      -søsteren din er hun også flyttet til Gjøvik?
      -trives du i Gjøvik?
      -har søsteren din også gått ut av jehovas vitner?
      -er det moren din eller faren din som ”var” i jehovas vitner da de ble sammen?
      -ser du bor hos tanten din nå, er hun også en del av jehovas vitner?
      -hvilke planer har du for fremtiden din?

    9. Når du var i jehovas vitne så hadde du jo venner som ikke var en del av religionen, men hvorfor er det slik at når du blir utstøtt at du ikke kan ha kontakt med familien din? Og kan du ikke ha kontakt med lillesøsteren din heller siden hun er søsteren din?
      Tror du foreldrene dine føller med på bloggen din for å se hvordan du har det?
      Har ikke tanten eller Onkelen din noe kontakt med familien din?
      Er det derfor du flytta til Gjøvik for du hadde støtte fra tante og onkel?
      Jeg er helt sjokkert over jehovas vitne! Aldri viste jeg at det var slik! Du er utrolig sterk! Stå på!

    10. Komme du te å komma te Haugesund å besøka gamle venner å sånn? Elle ska du bare glømma Haugesund?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg