Mitt aller første 17.mai antrekk!

//reklame

Tenk at om 1 uke skal jeg feire 17. mai for FØSTE gang! Det er helt utrolig rart å tenke på. Bare det å stå og holde et flagg har jeg aldri gjort før, jeg eier ikke en bunad en gang. Så for meg var det da viktig å finne noe jeg kunne trives i som hadde fargene rødt, hvit og/eller blått.

Elsker denne stilen som du ser på bildet over! Inspirasjon til dette antrekket finner du på MADLADY, det er blitt min nye favorittside! De har utrolig mye fint der til alle annledninger! Jeg elsker den unike, selvstendige og bestemte stilen. Dette er klær som det lyser selvsikkerhet av! BE YOUR OWN BOSS!

Vi kvinner bør stråle av selvsikkerhet og vise at vi ikke tolererer å bli tråkket ned! La ditt yrte fortelle hvor sterk du er!

Ta turen innom og la deg bli inspirert! (KLIKK HER)

Christina

6 kommentarer
    1. Hvor skal du ferie 17 mai? Du er velkommen på champagnefrokost og leker hos oss dersom du vil det, og ønsker å få nye bekjente på Gjøvik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg