Jeg trenger en forandring!

Etter å ha lett og tenk etter hva jeg ville gjøre med håret mitt når jeg skal til frisøren har ikke vært lett. Først og fremst har jeg enda ikke funnet en frisør som jeg føler jeg kan stole på at gir meg det resultatet jeg ønsker, så det er det første jeg må finne ut av. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å dra til Oslo med tanke på at jeg har flere der som jeg har hørt er utrolig flinke!

Så nå, etter noen uker fram og tilbake har jeg endelig funnet ut at jeg vil tilbake til livet som blondine! YEY! Ikke den kalde gråtone blondinen, men den gyldne, men samtidig ikke varme. Disse bildene jeg fant er et perfekt eksempel på hvordan jeg så for meg! Når det skjer har jeg ikke panlagt, men når jeg først skal til frisøren så er det dette jeg øsnker!

Vet du om en frisør du kan anbefale?

Christina

4 kommentarer
    1. Håpte at du kom te å velga ein kald bruntone, siden fjeset ditt strålte mer te den brune delen av ombreen :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg