Solbrun uten sol til 17.mai!

Denne uka er det påtide å finne fra finstasen! Dessverre har det vært lite til sol fram til nå, så jeg er sikkert ikke den eneste som er bleik enda.

Jeg har aldri blitt så utrolig brun av solarium pga hudtypen min, men heldigvis har jeg funnet en selvbruning som gir meg en naturlig solbrun look uten skjolder! Har hatt så mange selvbruningstabber i løpet av livet mitt, men når jeg begynte å bruke St.Tropez så fikk jeg like bra resultat hver gang.

Jeg har prøvd blant annet Vita Liberata, men den følte jeg tørket for fort, så du fikk ikke mulighet til å smøre den skikkelig ut før den satt seg. Samtidig ble den utrolig fort tom syntes jeg. Jeg har også prøvd St. Tropez sin mousse i dark, men den følte jeg også tørket for fort samtidig som den var dyrere.

Nå får du Selvbrunings moussen fra St.Tropez til 255,- for 120ml hos Bangerhead (KLIKK HER) som på prisjakt.no er den billigeste plassen å kjøpe den på nå!

 

Christina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg