Uken som gikk….

Skrevet: 23:30

AKKURAT NÅ

God kveld! Kom nettopp hjem fra dagens 2. treningsøkt! Tenkte å prøve å komme meg litt tilbake i rutiner nå, men er lettere sagt enn gjort. Men i dag var nå i alle fall en bra start! Fikk trent rumpa godt ikveld og klar for bursdag i morgen! Yeey! 

UKEN OPPTUR

Det å komme på forsiden i Oppland Arbeiderblad! Var så utrolig fornøyd med selve intervjuet, å responsen var over all forventning. Det var også utrolig kjekt at de ville ha en etterfølger i avisen også neste dag av meg og hvordan responsen hadde vært! 

 

UKENS HØYDEPUNKT

Uten tvil bursdagen til onkelen min! Det var så utrolig koselig og sitte rundt med så mange venner og familie av dem som var glad i dem uansett! Fikk virkelig en smakebit på hva jeg har gått glipp av i alle år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

At jeg ikke kom meg så mye på trening som jeg ville. Det begynte bra med at jeg gikk mye tur, men dabbet at når været ble dårlig. 

 

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS TANKE

Jeg har tenkt mye på framtidien sist uke faktisk. Hvordan jeg kommer til å greie å nå målene mine, å hvor lang tid det vil ta for meg.

 

UKENS INNKJØP

17.mai antrekk! 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

ER JEG JOMFRU?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg