Lyset i tunellen

ENDELIG!

Etter 1 mnd i Gjøvik så fikk jeg tak i en plass hvor jeg kan fullføre læretiden min. Var så utrolig deilig å kunne begynne å selge igjen, det har jeg virkelig savnet. Jeg spratt opp av sengen 06.00 i dag for å kjøre morgencardio før min første dag på jobb selv om jeg bare hadde fått maks 5 timer søvn.

Selv om alt var nytt for meg så syntes jeg selv at jeg fikset det bra. Jeg endte opp med å være der 1 time lengre enn planlagt noe jeg ser på som et postitivt tegn. Endelig kan jeg slappe av med tanke på å komme i mål med utdanningen min!

"Det ordner seg for snille piker."

3 kommentarer
    1. Hüsk at du har støtte fra Frode Lervik,og trenger du hjelp så kan du kontakte meg,for jeg er Helvete & du vokste opp i Helvete.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg