JEG SMINKER MEG LIVE!

Det stemmer, nå kan dere sminke dere sammen med meg om dere skulle ønske det! Jeg har holdt på med litt live-sendinger i det siste, å har kost meg utrolig mye mens jeg har holdt på. Så nå på ONSDAG 11:00 kjører jeg en live-sending der jeg sminker meg, å du har muligheten til å følge med!

Her har du også muligheten til å stille spørsmål om du lurer på noe. Jeg svarer på alt av spørsmål folk lurer på og babler i vei mens jeg sminker meg.

Eneste du må gjøre er å like facebook siden min (KLIKK HER) så snakkes vi på onsdag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg