Fra Jehovas Vitne til Paradise Hotel deltager

Da var Paradise Hotel 2017 over og de har allerede gått i gang med å fiske inn nye deltagere for neste år! Jeg fulgte selv ikke så mye med på Paradise når jeg var Jehovas Vitne for det var fyfy, det var bare fyll og sex så det skulle vi holde oss vekke fra. Men selvfølgelig så snek jeg meg til å se det etter hvert, å det er ekstremt underholdene.

Jeg og venninnene mine drev å tulla med at vi skulle melde oss på og vinne alt. Det er jo en opplevelse for livet, hvem kunne ikke tenke seg 2mnd i syden? Men så har du kameraet som gjør at mange rygger og tenker seg om 2 ganger. “Man sliter med jobb etterpå”, “Det er bare duster som melder seg på” og “Du ødelegger framtiden min” er bare noen få uttalelser som folk mener… Så kunne jeg tatt den risken?

Hva tenker du?

 

19 kommentarer

Siste innlegg