JEG ER HEKTA!

Jeg er rett og slett litt hekta, noe som egentlig er litt vittig. Jeg har fått dilla på å kjøre live-sendinger via Instagram for tiden. Jeg sitter kanskje 2 ganger til dagen, om ikke flere ganger å bare snakker med meg selv mens andre ser på. Det er ikke alltids det er så mange som ser på en gang, men jeg koser meg.

Jeg synes det er så utrolig gøy med videoer, men siden det er så stress med redigering så er det kjekkere å snakke live der jeg ikke trenger å tenke på noe annet enn å snakke. Vil du få med deg live-sendingene mine der jeg sitter som en dust og snakker med meg selv om alt mellom himmel og jord?

Da kan du følge Instragraen min under Christinalegreid. Følg meg også på snap under Christina_lgrd for daglig oppdatering om hvor jeg befinner meg og holder på med for dagene.

2 kommentarer
    1. Elisa: Når jeg var mindre var jeg ginger faktisk, men nå er den gått mer over til brun. Ganske lik den fargen jeg har øvest nå 🙂 Så kjekt å høre! Koselig at du følger med! 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg