Jeg trenger tips fra deg!

God morgen mine søte lesere.

I dag tar jeg med fri fra trening med god samvittighet for å bruke dagen på andre ting som jeg må få blitt ferdig med i løpe av dagen. Jeg har greid å kommet meg opp hver dag denne uken for å få fullført cardioen min, så jeg er meget fornøyd.

Så i dag tenkte jeg at jeg måtte ta bloggen litt seriøst, det er jo liksom jobben min nå som jeg ikke har noe annet arbeid. Time to do business hehe. Jeg har i det siste hatt helt jernteppe på hva jeg skal skrive om så vis du har noen ønsker kommenter dem gjerne ned!

Ha en nydelig dag videre alle sammen så snakkes vi snart!

13 kommentarer
    1. Kan du skrive om målene dine med trening osv? Tenker du å stille i bikinifitnes i nærmeste fremtid eller føler du at det er en lang vei å gå så tar det på sikt? 🙂

    2. Hei,
      først og fremst vil jeg bare kommentere at du er en flink og sterk ung dame som har taklet å forlate Jehovas vitner såpass bra ut ifra det jeg har lest her på bloggen. Jeg synes dette var tøft gjort av deg! Itillegg virker du som en snill og godhjertet person. Må også kommentere at det er synd at det skulle ende slik med familien din, at de utstøter deg. Skikkelig leit!
      Av nysgjerrighet, hvis jeg kan spørre, hvorfor er det slik at du på en måte ikke er velkommen lenger/kan ha kontakt med de fra Jehovas vitner? Altså familien din og venner da som fortsatt er Jehovas vitner? Jeg har før snakket med og vært i kontakt med de som er Jehovas vitner, tiltross for at jeg selv ikke er kristen eller noe. Jeg spør bare av nysgjerrighet for å få en forståelse. Helt ærlig synes jeg at det er dårlig gjort av Jehovas vitner å ikke godta alle for den de er. Jeg har selv en mor og far som er kristne f.eks, mens jeg ikke er det. vi respekterer hverandre likevel og er kjempe glade i hverandre. Vi må alle få lov å leve det livet vi vil, så sant vi er gode mot hverandre da.
      Nå har ikke jeg følgt bloggen din så lenge, mye mulig du har skrevet om dette tidligere, men hadde vært interessant å fått visst litt mer om dette med utstøtte. Beklager at du skulle måtte få oppleve dette, vi trenger alle våre foreldre. Klem. Stå på videre!

    3. Anonym: Tusen hjertelig takk for så varme og fine ord! Jeg ble utrolig motivert til å holde på motet mitt! Jeg tok til meg det du sa og skrev nylig et innlegg om hvorfor jeg ikke kan ha kontakt med foreldrene mine, men alle andre kan. Håper det falt i smak, å flere kommer framover. Utrolig glad for at du liker bloggen og er interessert i å vite mer! 😀 STOOR klem :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg