Lagt meg under kniven?

4 måneder er det mellom disse to bildene. Det er ikke til å legge skjul på at ting har forandret seg, men hvordan ble jeg slik? Det er jo SÅÅ utrolig i media med rumpeforstørring nå for tiden, noe som gjør at det er en del som har tatt det inngrepet. Har jeg?

Jeg ble faktisk sjokkert selv når jeg skulle sammenligne, for jeg husket at jeg hadde tatt et lignende bilde for en stund tilbake, men jeg hadde aldri sett for meg at det skulle være så mye forskjell! Men nei, jeg har ikke lagt meg under kniven. Eneste jeg har gjort er å trene i tillegg til at jeg har lagt litt på meg etter ferien vi var på rett før det første bildet ble tatt.

Jeg er ikke imot å legge seg under kniven, muligens jeg gjør det selv en dag, men ikke pga rumpa. Det er noe en kan gjøre noe med selv i motsetning til f.eks pupper så det er bare latskap fra min side med rumpeforstørring.

9 kommentarer

Siste innlegg