Tjener jeg penger på bloggen?

Er det noe jeg selv alltids lurte på når det gjaldt bloggere så var det om de tjente penger, å hvor mye i så fall. Det er noe alle er nysgjerrige på for de har jo hørt at det er noen bloggere som tjener godt med penger på å blogge, å det er grunnen til at også mange vil begynne å blogge. Så det spørsmålet har jeg full forståelse til at folk lurer på.

Selv så har jeg tjent utrolig lite på bloggen, men jeg hadde ikke akkurat forventet noe annet. Jeg elsker å blogge. Det å få muligheten til å inspirere andre og la andre få se hvordan jeg takler ting er grunnen til at jeg startet. Så dette gjør jeg helt frivillig uten å få en krone for det, men jeg elsker det!

Så hvis du har lyst å begynne å blogge, ikke la pengene være grunnen for da kommer du til å gi opp fort. Det tar tid å bygge opp en blogg og lesere. Jeg har selv jobbet hardt, men har nå så utrolig mange fine lesere som støtter meg. Det er det som er det beste med blogg, ikke pengene, men de trofaste leserne som står opp for deg!

8 kommentarer

Siste innlegg