Fått med deg den nye trenden?

Endelig er sommermånedene på plass og finværet kommer med stormskritt! Jeg har fått utrolig mye spørsmål om hvor jeg kjøpte highwaist bikiniene mine når jeg var i syden, men desverre så selges ikke de lengre MEN… Endelig har det blitt en trend i Norge også med slike bikinier, så nå har du muligheten til å skaffe deg bikinier som framhever formene dine på høyt nivå!

Det har jo vært så utrolig mye i media av bikiniene til Kardashian og Jenner jentene. De drar rett og slett bikiniene til en nytt nivå (bokstavelig talt!). Så etter det så har jeg vært på let etter bikiner som er laget for highwaist, for det å dra vanlige bikinier til hoftene er ikke alltids like lett. Der snakker jeg av erfaring (ehe). Selv så fant jeg mine savoritter på Nelly.no! Beste av alt er at mange av dem er Nelly sitt eget merke, så du er ikke så ekstremt dyre i pris! Ta turen innom (KLIKK HER) og skaff deg årets hotteste bikini!


GOD SOMMER!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg