Jeg gir faen

Folk skal få lov til å tenke og tro akkurat det de vil når de ser bildene mine, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Folk må snart forstå at det bare er en kropp, du har en selv. Jeg legger ikke ut lettkledde bilder for andre sin skyld, men fordi jeg er fornøyd med kroppen min og det bildet. Jeg har ikke noe imot å vise litt hud, å selv om kanskje du har det så gir det deg ingen rettigheter til å trakke ned andre.

Jeg synes det er påtide at folk gir litt faen, da hadde kanskje ikke kroppspresset vært så stort heller. Det hadde ikke vært noe press hadde ikke folk sett på kroppen som et sexsymbol. Vi lever bare en gang, så hvorfor skal vi bruke livet vårt på å bare tenke på hva andre tenker om det vi gjør og legger ut?

7 kommentarer
    1. Bra skrevet! Er enig. 🙂
      Legger ikke ut bilder av meg selv i undertøy, men synes bilder av meg i bikini er greit. Men der drar jeg grensa for meg. 🙂 Har aldri skjønt meg på hvorfor folk skal sutre og være så gretne over hva andre mennesker gjør. ^^

    2. Men hvis vi ikke tenker på hva andre tenker om oss så vil vi jo ikke kjøpe skjønnhetsprodukter, da er du en bad goy

    3. Er du fornøyd med deg selv skal du selvsagt kunne vise det frem akkurat så mye du vil!
      Syns du er flott jeg, og du setter selv grenser for hva DU mener er riktig for deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg