Sex uten følelser

Dette er et tema som folk ikke liker å snakke høyt om, men som folk ELSKER å lese om. Sier noen høyt at de har en fuck friend/venner med fordeler så blir de dømt med en gang. MEN, den dag i dag er det noe som er normalt, å det skjønner jeg godt. Folk er mer opptatt med å leve livet og nyte singellivet, men når ble det sagt at du MÅ ha type for å ha sex? Hvis du vil være singel, men samtidig kose deg uten å tenke på følelser, drama og komplikasjoner, å du har en partner som tenker det samme. Hvorfor ikke?

Jeg synes det er påtide å se litt gjennom fingrene på ting. Vi lever ikke lenger der du måtte være gift for å kunne ha sex, bare ordet SEX skaper reaksjoner. Hvorfor? Selvfølgelig har det både positive og negative sider med å ha en sexpartner som en ikke skal ha noen form for følelser for, men samtidig være så intim. For noen funker det ikke overhode, for noen en periode og for andre kan det være akkurat det de ser etter.

Jeg har selv sittet og snakket stygt om slike forhold da jeg var mindre og kristen, men nå så kan jeg se at personer faktisk kan se på det som en "redning". Jeg er blitt en kvinne som virkelig ikke kunne gitt mer faen i hva folk tenker om meg. Selv så digger jeg de som bare er 100% ærlige, de som tørr å snakke om det som faller dem inn og leve livet. Vi forandrer tankegang hele veien, så jeg har selv funnet ut at jeg skal aldri si aldri.

Hva er din tanke om dette temaet?

9 kommentarer
    1. Du vet at grunnen til at 78% (dette er gjort research om) av kvinner føler seg brukt når de får en såkalt fuckfriend er fordi vi kvinner søker teøst i noen som kan vær e intim med deg uten noe forhold i det. Men mannen tror ofte at dt er bare å sende snap/ringe nårr de har lyst eller så finner de noen andre å pule på. Sex er faktisk et selvskadings “middel” på lik linje med kutting,piller, brennmerker og whatsoever. Derfor sliter mange med “fast” sexpartner selv om de bare er fuckfriends. Og hvorfor er dt da så slit at vi kvinner forholder oss til kun 1 sexparner (for å hindre kjønnsykdommer, forsi vi er trygge nok på personen etc) mens det er helt greit at mannfolk kan løpe rundt som noen horebukker. Og så har vi en annen ting å tenke på. Hver jævla gang man har sex (penis i vagina) så lager man basicly barn. Er fuckfriend’en din grei nok til å stille opp? Hjelper han deg med å få tak i angrepille, medisinsk abort? Eller løper hanj bare til neste kvinneoffer. Lengre opp i komentarfeltet står det “har du lyst har du lov, jeg ser ikke problemet” hvis du hadde blitt voldtatt etter en kveld ute på byen og faktisk hadde hatt nok guts til å anmelde det å i rettsaken kommer det opp “ja men hva skjedde med om man har lyst så har du lov?” Nei. Vi kvinner skal ikke la oss bli undertrykket av ekle menn verken på sosiale medier eller ute.. å ja vi lever ikke i et samfunn der man ikke behøver å være gift for å ha sex. MEN dette er noe folk (både kvinnfolk og menn) bør tenke over. Er du villig til å bli forelder sammen med han/hun du hadde seksuell omgang med? Og “vi” kvinner – er det ikke billigere å kjøpe seg vibrator/dildo osv enn å betale for et bare i alt ifra 18 år og til og med hjelpe barnet ditt økonomist til den dagen du dør eller barnet dør? Der stemmer jeg for at sexleketøy er billigere altså! Nok er nok. Hva faan skjer med samfunner vi lever i? Er vi alle blitt en hel gjeng med jævla horebukker?. Amen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg