Mine planer for sommeren

Nå nærmer det seg sommerferie for mange! Folk er klar for å pakke kofferten til varme strøk for å nyte sommeren fullt ut. Selv så var planen min å jobbe hele sommeren, men den planen gikk rett i vask. Så hva er planen min nå? Jeg har funnet ut at jeg ikke kan gå tilbake med jobb med det første, så jeg tar meg en velfortjent sommerferie selv.

Siden det kom så brått på meg at jeg ikke skal jobbe, men tar meg fri så har jeg ikke lagt noen planer for sommeren. Så ingen reise til utlandet denne sommeren, men gøy skal jeg ha det! Litt reising innenlands, trening og forhåpentligvis fint nok vær til å bare kunne ligge å nyte det.

Hva er dine planer for sommeren?

5 kommentarer
    1. Kjære Christina,
      Har ikke ord! For en vanvittig sterk jente du er! Helt latterlig trist hvor hjernevasket medlemmer av Jehovas vitner er, desssverre.. Helt forferdelig! Er veldig lei meg på dine vegne av at du har mistet noe av det mest dyrebare i denne prossessen- dine foreldre, men med tanke på at de ikke respekterer/støtter ditt valg, så var de kanskje ikke så stort tap allikevel? Håper for din skyld at de en dag åpner sine øyne, og ser hvor en fantastisk og klok jente de har skapt. Uansett, deres tap. Ønsker deg alt godt i livet.
      Klem Kathrine (25 år)

    2. Litt deilig egentlig ikke å ha noen planer, da kan man ta det litt som det kommer og gjøre det en vil når det passer seg. 🙂 Har ikke noe særlig planer jeg heller for sommeren annet enn å ta ei lita uke i Ålesund for å se igjen venniner og en liten tur til Hunderfossen parken med datteren min. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg