Sun’s out. Buns out.

Da var ENDELIG sommerværet tilbake, å denne gangen håper jeg virkelig at det varer! I dag var det rett opp av sengen, ta på seg bikinien og legge seg ut. Så nå ligger jeg her i solen og har funnet ut at jeg skal begynne å lese igjen. Ja det stemmer, jeg skal faktisk ta å lese en bok!

Jeg leste utrolig mye da jeg var mindre men sluttet når jeg hadde lest ferdig favorittbøkene mine. Men nå tenkte jeg å begynne igjen! Har lenge hatt lyst til å begynne, men det er det å finne en bok som er det vanskeligste. Jeg har hørt utrolig mye bra om boken "Tusen strålende soler", så jeg har tenkt å gi den en sjanse. Jeg sitter ALT FOR MYE på telefonen, så tror det skal bli godt for meg å legge den vekk og bruke hodet litt.

Har du lest boken, Tusen strålende soler? Hva syntes du i så fall?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg