Jeg svarer på spørsmålene deres om sex og kropp!

♥ Hva tenker du når du legger ut bildene som du legger ut?

Tenker egentlig ikke så mye mer enn at jeg er fornøyd med de og vil vise dem til andre.

♥ Angrer du noengang på de valgene du har tatt?

Nei, jeg har faktisk ikke noe i livet mitt som jeg angrer på. Jeg har kanskje angret på det rett etterpå, men ikke i etterkant. Valgene jeg tar tar jeg fordi JEG ville, så hadde jeg lyst da så ser jeg ikke noe grunn til å angre i dag. Det er kanskje ikke alle valgene som har vært like smarte, men jeg har alltids lært noe av dem.

♥ Hvordan har du det nå?

Et ord: PERFEKT! Jeg har aldri hatt det så bra med meg selv som i dag.

♥ Hvordan får du til å ha så sunt og langt hår?

Spiser vitaminrik og sunn mat, drikker godt og så skal jeg ikke legge skjul på at det ligger i familien. Begge foreldrene mine har aldri slitt med tynt hår.

♥ Er du komfortabel med å være naken?

Ja det kan jeg trygt si at jeg er.

♥ Hvorfor har du ikke stilt opp for Vi Menn?

Har aldri tenkt over at det er en mulighet.

♥ Har du prøvd/sett en ballgag?

Jeg har sett det, men aldri prøvd det.

♥ Favoritt sex stilling?

Voff voff

♥ Er du veldig hårete?

Bare på hodet :P. Fordelen med å bli født som "ginger", lyst kroppshår.

♥ Har du rølig hår "der nede" også?

Nope.

♥ Har du noen gang trodd du skulle dø? På ordentlig?

Ja det var en gang jeg var sikker på at jeg skulle bli drept en liten periode. Lang historie kort, jeg lever enda! Hehe.

11 kommentarer

Siste innlegg