Vil jeg ordne på utseende mitt?

Nå i 2017 er det utrolig mange ting folk kan gjøre for å ordne på utseende sitt. Vippe extensions, microbladning av bryn, neseoperasjon, Restylane i leppene osv. Noen er mer for å forandre på utseende sitt enn andre. Selv så har jeg full forståelse for dem som ønsker å forandre på ting. Er du misfornøyd med noe med deg selv som du vet at du kan bli fornøyd med, hvorfor ikke?

Jeg sier ikke at alle skal finne feil med seg selv å bestille time så fort som mulig, langt ifra. Men vi lever i 2017, å vi lever bare en gang, hvorfor bruke livet våres på å være misfornøyd med oss selv hvis det er noe som virkelig har plaget en over lengre tid! Det å være fornøyd og tilfreds med seg selv kan gjøre at en kommer så mye lengre i livet, en tørr lettere å satse om en føler seg komfortabel med seg selv.

Jeg har selv ting jeg er misfornøyd med som jeg SKAL ordne på i løpe av sommeren, å jeg skal ikke nekte for at jeg gjorde det! For jeg tror det er grunnen til at noen holder tilbake, de ser folk som har rettet på utseende sitt men som nekter for det fordi de er muligens redd for tilbakemeldinger og kritikk. Hadde alle bare vært åpne om slik så hadde det vært så mye mer avslappende samfunn, det er ikke en skam! Har man lyst, har man råd og har man mulighet så skal ingen dømme en for det!

5 kommentarer
    1. Enig!
      Selv har jeg tatt silikon, men det var noe som plaget meg i maange år før det faktisk ble gjort. Angrer ikke ett eneste sekkund. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg