Skulle ha Restylane, endte opp med Botox!

Ja, hva skjedde egentlig der? Jeg hadde bestilt time og var sååå klar til å få fikset på leppene mine! Jeg har alltids tegnet dem større og jukset det til på bilder, så nå hadde jeg endelig muligheten til å forandre på det! Jeg visste at hun jeg gikk til var ekstremt dyktig, så jeg visste jeg var i gode hender.

Jeg smiler sjeldent på bilder for da føler jeg leppene mine forsvinner helt, noe som det var en naturlig forklaring på. Det er en muskel i overleppa som trekker leppene mine innover slik at de ser betydelig mindre ut. Så før jeg tok Restylane så anbefalte hun å ta litt botox i overleppa for å få dyttet frem mine egne lepper. Dette er noe som anbefales for best mulig resultat. 4 stikk i overleppa så var det gjort! Men UTEN bedøvelse!! Var litt vondt ja, men gikk utrolig fint. Veldig glad jeg skal ha bedøvelse neste gang.

Så nå kan det ta rundt 1 uke til jeg har fått fullt utbytte av botoxen, så er verken håven eller gjør vondt. Så skal jeg tilbake neste måned og begynne å fylle på leppene! Utrolig spent!

UTROLIG RART Å TENKE AT JEG HAR TATT BOTOX! HADDE JEG ALDRI TRODD JEG SKULLE GÅ MED PÅ!

4 kommentarer

Siste innlegg