Da starter livet som stripper!

Æææææ endelig er dagen kommet! Da var jeg tilbake til Oslo og klar for 2 dagers intensivt kurs før jeg blir kastet ut i jobb! Jeg måtte kjøre nedover klokken 9 om morgenen så har gått i ett fra da av, så derfor har jeg ikke fått tid til å blogge litt før nå.

Har fått mange spørsmål om hvor jeg kommer til å strippe. Jeg er usikker, men får vite mer til helgen. Alt jeg vet er at jeg jobber under Showhuset.no, så når det er til bursdager og slik så er det de jeg får kunder av.

Jeg har nå funnet meg en plass de selger utrolig god sushi for bra penge, så nå er det litt mat og blogging før det er videre. Denne helgen kommer til å gå i ett og jeg gleder meg i hjel! Eneste jeg må fokusere på er å ikke glemme og spise, samtidig som det kommer til å gå i ett med øving!

Ønsk meg masse lykke til!

16 kommentarer

Siste innlegg