Høye hæler, naken og omringet av menn!

For en avslutning! Etter jeg var ferdig med eksamen og hadde bestått så tok jeg å skulle stelle meg for å gå ut i det fine være, men jeg sloknet heller i sengen etter jeg hadde sminket meg. Jeg var helt skutt, så tok bare og slappet av i stede. Jeg forstod egentlig ganske tidlig den dagen at jeg ikke kom til å få noe jobb, det var ingen som hadde bestilt. Så jeg fant ut litt senere på kvelden når jeg tenkte at nå ringer ingen at jeg tar å kommer meg hjem til Gjøvik. Det var selvfølgelig litt kipt, men samtidig så var jeg en smule glad for jeg stresset litt med det å kaste meg ut i det.

Når jeg hadde kjørt i 20 minutter ringer telefonen. "Du må snu, du har jobb!" Jeg ble utrolig sjokkert, men samtidig utrolig glad! Jeg snudde med en gang og kjørte tilbake. Jeg skulle faktisk ha show for første gang! Det var en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. En gjeng med utrolig flotte menn var klar for show, å jeg merker jeg slappet av med en gang jeg møtte dem. Jeg fikset meg og de satt spente i en sirkel, klar for å bli underholdt av meg og bare meg. Alt gikk etter planen! Jeg jukset alt og jeg stresset ikke. I slutten sto jeg og danset rundt bursdagsbarnet uten noe annet enn hælene på føttene mine, men jeg følte ikke noe som helt ubehag med det.

De var så fornøyd at det ble 2 show den kvelden! De var en herlig gjeng, å det var noe av det kjekkeste jeg har gjort! Jeg endte opp med å bli sittende og prate med dem etter jobben var gjort i flere timer før jeg kjørte noen av dem hjem, før jeg tok selv turen hjem til Gjøvik. Jeg sto helt naken, omringet av menn og bare nøt musikken.

FOR EN BRA START PÅ MIN NYE KARRIERE! GLEDER MEG ALLEREDE TIL NESTE SHOW!

Interessert i å skaffe stripper til bursdag, utdrikingslag osv? Kontakt Showhuset.no

41 kommentarer

Siste innlegg