Får svar på framtiden min i kveld

Da sitter jeg i bilen på vei til Oslo nok en gang, men denne gangen står framtiden min for tur. Jeg får nemlig svar på om jeg skal flytte ned til Oslo! Jeg krysser både fingre og ben på at det blir utfallet! Merker jeg allerede er litt lei av å pendle fram og tilbake fra Gjøvik til Oslo hele veien.

Prøvde meg som vegetarianer i dag med Fjordland sin ferdigrett, den var utrolig god MEN utrolig sterk! Jeg måtte drikke mellom hver bit, noe som var litt frustrerende siden det var godt samtidig. Så tenke å se om jeg holder 1 uke som vegetarianer. Hvorfor ikke teste det ut liksom.

HA EN NYDELIG MANDAG OG ØNSK MEG LYKKE TIL!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg