Tips til å oppnå suksess

God morgen! Nok en nydelig dag å kunne stå opp til, å i dag kan jeg endelig nyte været! Har gått i ett, å jeg har enda en del ting å gjøre men det kan gjøres her hjemme i solen. Det er helt sykt å tenke på, jeg har faktisk ikke tenkt over det skikkelig før nå.

Jeg har alltids ønsket å starte mitt eget, å det har jeg faktisk gjort nå! Jeg står som freelancer og har faktisk oppnådd det jeg ønsket! Men hvordan har jeg fått dette til? Hva må til for å oppnå det en ønsker?

Her er mine TOPP 3 beste råd:

1. Vær et JA menneske!

Hadde det ikke vært for at jeg er åpen om alt og ser alltids positivt på ting så hadde jeg ikke sittet her jeg er i dag. Ikke vær kresen og tenk det største. Jeg har nå vært i 2 aviser, og mer kommer! Det at du sier ja til de mulighetene du har kan gjøre at du ender med større muligheter etter hvert!

2. Vær fleksibel!

Dette er utrolig viktig! Ikke vær kresen eller tenk at ting blir for vanskelig! De elsker å samarbeide med folk som virkelig viser at de vil med handling. Kjør de timene som skal til for å møte de, vis at du vil!

3. Vær villig til å virkelig jobbe for det!

Men hvordan skal du i det hele tatt komme i kontakt med noen i det hele tatt om du ikke allerede er? Ta initiativet! Har du noe å komme med så del det med dem! Vis folk, aviser osv hva du brenner for og overbevis dem om at du har det de leter etter! De er ikke tankeleser så du må ta kontakt! Begynn i det små. Små bedrifter, aviser osv er mye lettere å få til å åpne ørene sine. Viktigst av alt: IKKE GI OPP!

Du må være tålmodig, men også elske og jobbe! Jeg ligger ute og nyter solen nå, men jeg lukker ikke øynene og drømmer meg vekk. Jeg har telefonen i hånden og jobber. Blogger til dere, ordner med freelancer, svarer på Mail og ringer personer som jeg trenger hjelp av for å oppnå noe stort! Så du MÅ være villig til å bruke all tid du kan til å jobbe med målet ditt!

Her er foresten et av mine antrekk som brukes til strippejobbene mine. Er du ute etter den råeste bursdagsfeiringen, utdrikningslag osv? Stikk innom Showhuset.no og bestill oss til å lage tidenes show! Jeg ligger ikke ute på nettsiden deres enda, men de jobber med saken.

14 kommentarer

Siste innlegg