Barbie i Oslo

God kveld søtnoser!

For en nydelig dag! Var i Frognerparken i hele dag og bare koste oss med god mat, musikk og fint vær. Det var utrolig nydelig, jeg hadde aldri vært der før! Jeg trodde ærlig at det ikke var i Oslo vi hadde disse skulpturene, men et annet land. (Så mye følger jeg med ehe.) Men godt var det i alle fall!

Jeg trengte virkelig og komme meg ut blant mennesker, det har jeg så utrolig godt av. Jeg var mye mer roligere før og ville helst bare være hjemme og slappe av. Nå er jeg blitt mer den som trenger å være blant folk, jeg trenger at ting skjer.

Er det noe jeg savner fra Haugesund så er det uten tvil venninner! Gutter er så lett å bli kjent med gjennom alt av apper, men venninner er litt mer vrient når du ikke går på skole eller jobber blant folk. Noen som har et tips?

9 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder av deg! Flott antrekk. Hm, mitt beste tips må vel være å snakke med folk – om det kan være vanskelig. Pluss å være seg selv 🙂

    2. Vet du, jeg har tenkt det samme ofte! I stedet for Tinder så skulle det vært Frinder! “Søker venninne som vil drikke vin, spise 2 store pizzaer, fikse neglene og bable med på en lørdagskveld”.
      Nei, det jeg har gjort er å finne plattformer på nettet. Spørs litt etter interesse. Jeg spiller mye spill og det er mye plattform på nett for å skape seg venner der. Har truffet mange i nærområdet og utenlands på denne måten. Har du en hobby eller interesse du tror det kan være et platform for, kanskje? (Facebook grupper, forumer..?)
      Litt vanskeligere for oss voksne å gå bort til en annen voksen og spør om “Hei! Jeg heter X! Skal vi leke?”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg