Haters Gonna Hate

Jeg skjønner bare mer og mer hva det innebærer og være blogger, hvor mye du skal tåle og hvor sterk du bør være. Jeg tror bare jeg har vært ufattelig heldig med de fantastiske leserne som står opp for meg og som motiverer meg. Jeg kan ikke annet enn å takke dere for ALT! MEN, med tiden så dukker det fram de som bare er ute etter å prøve å grave ned andre. Det som fascinerer meg mest er hva de kan så seg selv til å skrive.

Enten har de et skikkelig dritt liv, er sykelig misunnelig eller bare ute etter å prøve å trykke andre ned. Selv så ser jeg ikke helt pointet, du bare utgir deg for å være en dust uansett. Men, men. Jeg vet jo at dette innlegget ikke vil få folk til å slutte dessverre, men alikevell så vil jeg vise at jeg får det med meg og synes ikke det er akseptabelt!

Det mange ikke kommer på er at de er alle registrert under en IP-adresse, så selv om du bytter navn så ser jeg at det er samme person dessverre;) Litt komisk egentlig. Det er egentlig ganske betryggende for bloggere, for skulle det være noen skikkelige drittsekker som kommenterer så har du dem registrert og kan anmelde saken. Så du er ikke så anonym som du ønsker! Så selv om du kommenterer at jeg er feit, grufull sminke osv, så tenker jeg ikke på det. Jeg synes heller det er sunn på deg at du må kommentere dritt for å føle deg bedre, det er noe som du burde oppsøke lege for kanskje?

54 kommentarer
    1. Haha vise bare at du e ein svak sjel så tar te deg hatet. Legg ut et bilde uten sminke då vis du e så sterk😂

    2. Øyvind vil bare i truså på na😂 Men ikje prøv når du våkne opp neste morgen og hu ikje har sminka så kaste du opp

    3. Selvsagt måtte en tulling kommentere nå også. Herlighet.
      Det er jammen bra du ikke bryr deg noe om de.
      Glad i deg ❤

    4. mye man skal takle som offentlig person ja.. dessverre. Og mage tøffinger bak skjermene er det også. Ip adresse er det nok mange av dem som glemmer – og også at det finnes visse regler og retningslinjer for hvordan man skal skrive til et annet menneske 🙂

    5. Haha, enig med Marius jeg også. Og ipadresse tullet ditt, kom igjen, du kommer ingen vei med det. Gi meg 1 min her så skal jeg bytte IP-adresse.

    6. Jannicke Elnæs: ja der er dessverre nok av dem, men heldigvis så er det så normalt å få dritt når en blir offentlig at det blir ikke så personlig! Ønsker deg alt bra og håper du får mye ros på bloggen din! ??

    7. Haha, Christina og Jannicke. Dere er ikke offentlige personer selv om dere skriver de meningsløse ytringene deres på den blogg. Haha, hva faen er dere tror om dere selv

    8. Få dokk et liv! Ikkje bruk tiå på å sitta her å skriva dritt til ei jenta så dele sine livserfaringer og meninger. Du velge sjøl om du skal lese denne bloggen, og har du ikke noe bedre å jørr enn å rakke ned på henne så fåreslår jeg at dere finner noe annet å gjøre!

    9. Hei Christina. Synd at du er såpass blåst i huet når det gjelder data, men fortsatt velger og uttale deg om det.
      Akkurat nå bruker jeg en VPN, den sier at jeg befinner meg i nederland. Så lykke til med å anmelde meg i norge når du sitter med en IP fra nederland, hehe.
      Så i teorien kan jeg skrive så mye dritt til deg som bare mulig. Syns du er en hore 🙂
      Om noen andre vil gjøre det samme, bruk nettleseren Chrome og tast inn på google; vpn chrome. Da vil du finne en chrome app som heter DotVPN. Lykke til alle sammen.

    10. Kan du bare henga deg? Ingen så like deg familien din har faen utstøtt deg. Se på livet ditt alle hate jo på deg.

    11. Hei Christina. Jeg er ikke helt i målgruppa til bloggen din, men jeg har fått med meg hvem du er siden vi er fra samme by og miljø. Jeg har en veldig sterk følelse av at disse sinte kommentarene du får er fra jv-er. De er utrolig hatske, og de sitter inne med mye frustrasjon. Jehovas Vitner er generelt sett fulle av forakt for andre mennesker. Jeg tenkte bare jeg ville si det til deg, for det ser ut til at noen av dem har funnet en ventil i bloggen din, der de får vist hvem de er bak den fromme fasaden, gjemt bak ip-adressene sine. Ynkelige mennesker. Hadde de hatt et godt liv hadde de ikke hatt behov for å krenke unge jenter på denne måten. Ikke la deg knekke av dem, du er bedre enn dem.

    12. Vi trenger flere slike kommentarer som Lucy sin! Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for folk å være slemme, men de liker vel å være slemmw tenker jeg, og det er jo deres valg, men hvis du ikke tar imot hatet så er det ikke ditt, da er det hos dem. Larte det fra Buddha, ikke Jehova! 😉

    13. Men i alle dager så frekke folk her er! Gosshhhh kan ikke jenter heie litt mer på hverandre, jeg digger både deg og bloggen din og håper virkelig ikke du lar disse folkene stoppe deg!

    14. Mhm: Sminke har ingenting å si om hvor sterkt et menneske er. Jeg vil kalle henne veldig sterk som blotter seg helt på bloggen og skriver om tabu-lagte temaer. Hun er veldig modig som går ut med yrket hun har valgt, i og med hvor mye hat som oppstår av nettop slike yrker. Hun er også veldig sterk som må kutte båndet med foreldrene sine, du vet kanskje ikke hvor vondt det er å miste det båndet men det er absolutt ikke lett.
      Det er innsiden og valgene du tar som viser styrken til et menneske, ikke om du velger å sminke deg eller ikke.

    15. Lucy: tusen takk for godheten din! Har tenkt det samme. Trist å se at folk anstrenger seg foe slike ting i stede for noe possitivt, men slik vil det dessverre alltids være! Men takk nok en gang for at du er den du er! <3

    16. Helt underlig at folk kan skrive så mye stygt, denne kommentaren er rettet mot “the haters”. Hvordan kan dere på noen som helst måte tro at dere er bedre mennesker enn Christina, meg og andre der ute som deler samme meninger som Christina? Hva en person velger å gjøre med sitt liv alt fra sex, familie, jobb, venner og hobbyer osv., så lenge en er snill og grei, ikke minst bryr seg om andre mennesker, står mye mye høyere enn de som kan mobbe/rakke ned/snakke nedlatende om andre personer. Vil også bare kommentere, ALDRI noensinne skriv til andre; gå og heng deg?! Er det mulig? Skjønner ikke hvordan verden har blitt sånn?!
      Christina: for all del, ikke hør og bry deg om det negative folk sier, la de ta seg ut, sluk heller alt det positive folk skriver til deg. Jeg synes personlig at du er en drittøftt jente som våger alt som du gjør. Du har guts!! La ingen duster ta det fra deg, folk som sier annet er bare misunnelige. Jeg har tro på at du kan komme langt, bare du holder deg til den sterke jenta du virker ut som !! you go girl ! 😉

    17. Herregud du er so feit, stygg og burde ikkje legge ut bilde av deg selv på nett i heletatt
      Ok, jeg fikk sikkert oppmerksomheten din :D. barre ikke bry deg det jeg har skrevet over. Vil bare si at du er utrolig tøffe og du takle veldig bra negativ kommentar!
      For dem som gidde å bruke VNP kun for å skrive stygge kommentar til deg, dessverre so har ikke de godt med seg selv…… De har ALT for mye fritid, og de er stygt mot deg bare for å føle seg bedre. So egentlig burde vi synes synd i dem.
      Lykke til videre med blogging!!

    18. Synes alle de stygge kommentarene du får er så unødvendige! Du bestemmer jo selv over dine valg i livet, hvorfor skal andre være provosert over noe som ikke påvirker dem overhodet? Det er bare tåpelig! Håper du ikke tar noen av de dumme kommentarene til deg, og fortsetter å være deg selv og blogger! Ser det stadig popper opp kommentarer om utseendet ditt også, noe som er helt usmakelig – noen mennesker har ikke bedre å gjøre enn å komme med personangrep bare for å knekke andre 🙂 du er en utrolig pen jente, både med og uten sminke! Og ikke tro du er “chubby” et eneste sekund, du har jo bare drømmekroppen!
      Stå på, vær deg selv og drit i alle andre <3

    19. Herregud!!! Jeg blir helt satt ut av alle de grusomme kommentarene som min søte niese får her. Hva skjer med folk?
      Hva er det som får dem til å skrive disse tingene? Hadde dette vært rettet mot IS som slakter ned mennesker i Syria så hadde jeg holdt med dem. Men her mot ei søt jente med mening som ikke skader noen.
      Som heller oppmuntrer til å tro på seg selv og stå for meningene sine. Jeg skjønner ingenting.
      Hva er agendaen? Hva vil de ha ut av dette?
      Hvis det er å få oppmerksomhet dere haters skriver disse tingene, så klarer dere å få det. Men det er vel ikke dette man vil ha oppmerksomhet for? For å være ond.
      Tenk dere om, dere som sitter på jobb, hjemme i sofaen til mamman deres eller på skolen hvilket menneske dere vil være.
      Nå må jeg le litt av meg selv..Dere har antakelig ikke evnen til å tenke dypt. For det betyr at dere kan resonnere. Lykke til i livet deres med så mye hat inni dere.
      Godeste Christina du er fantastisk og ei nydelig jente 💗
      Elsker deg 💖 Klem fra tante💗

    20. Syns de e felt å lesa alle kommentarane du får, syns du e ei flott og modig ung dama, skjønnheten har du arva frå mor di…

    21. Noe av det styggeste jeg har sett, hva i all verden rettferdiggjør sånn oppførsel? Er jo bare hyggelig og snill Christina. Kjempepen er hun også🌹

    22. Hei Christina ♡
      Fine jenta e du, med mål for livet og pågangsmot til å komme deg fremover!
      Dumt at du får så mange barnslige kommentarer fra drittunger.. Hvorfor endrer du ikke bare kommentar innstillingene? At du må godkjenne kommentarene før de publiseres 🙂 Da får de ikke den gleden av å se den stusselige kommentaren sin på bloggen din. Så om de likevel måå bruke tiden sin på drittslenging, så er det hvertfall ingen som får det med seg 😀
      Lykke til videre ♡

    23. Huff du må gå gjennom mye! Husk på at livet ditt er det du som bestemmer over, og du må bare passe på å være lykkelig selv. Ingen av disse vonde menneskene fortjener gleden av å se deg ha det vondt. Vis dem hvor flott du er med å heve hodet og være stolt av deg selv!
      Og når du sitter alene og ser deg i speilet, vær også stolt av deg selv :)!

    24. Du sier at du ikke bryr deg om kommentarene du får fra andre, men det at du svarer dem viser hvor svak du er og hvor mye du bryr deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg