JEG LAR DEG TA KONTROLLEN!

Da var det tirsdag og jeg er kommet halvveis på jobb. Ferdig 18.00 i dag og da er det rett over på trening igjen. Er helt støl i rumpa og bein i dag, så er UTROLIG glad for at jeg ikke har en jobb der jeg må bruke beina mye (ehe).

Men videre til det jeg skal fram til i dag. Jeg tenkte nemlig at siden jeg har fått en del spørsmål både på IG, Snap og bloggen som jeg ikke har fått mulighet til å svare på så er det på tide med en SPØRSMÅLSRUNDE! Så nå er det du som bestemmer hva som skal bli tatt opp på bloggen.

Det kan også være tips til emner dere vil jeg skal skrive om på bloggen. Valget er deres!

HVA LURER DU PÅ?

6 kommentarer
    1. Har du sluttet med stripping?
      Hvordan trives du i stavanger?
      Hva er målet med trening for deg ? ønsker du fortsatt å stille i bikinifitness?

    2. Hva er ditt syn på at unge studenter/vakre unge damer finner seg eldre sugar daddys?
      Hva er din drømme destinasjon å reise på ferie?
      Hvordan er “drømme” typen din?
      Trives du i Stavanger?
      Har du lyst å flytte tilbake til Oslo?
      Har du drømmer om å bo i utlandet noen år eller fast?

    3. Trives du å jobbe i neglsalong? Hva tror du at du kommer til å jobbe med når du blir 30-40 år? Pleier du å drikke eller spise noe spesielt før eller etter trening, som proteinshake for eksempel?💜 Syntes proteinshake er litt dyrt, har du noe tips om mat eller drikke som inneholder proteiner og som kan være bra for å øke muskelmassen?

    4. Hvordan var ditt første ligg
      Hvor mangen har du hatt deg med
      Kondom or nah
      Favoritt sexstilling

    5. bur du med søsterå di?
      har du fortsatt kontakt med foreldrene dine? og kor mye/lite kontakt har dåkke?
      studere du, ele jobbe flerre plasser en neglebaren?
      kjekt du e tebake! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg