BANNLYST FRA HAUGESUND!

Dette er et tema jeg virkelig kunne ønske jeg slapp å ta opp, men slik som denne verden er så kommer dette alltids til å være et tema! I går gikk jeg nemlig "for langt" på snap å la ut bilde av puppene mine med emoji over nipplene. Folk har lagt seg et bilde av at pupper er som et kjønnsorgan, det er fyfy og vise. Viser du kløft så blir du stemplet som skitten, sideboob er ganske dristig og viser du nippelen så er livet ditt ødelagt for alltids. HVORFOR? Sist jeg skjekket så har guttene noe som ligner ganske mye på det vi har, noen har til og med mer fett enn oss jenter der oppe!

Hvorfor må vi jenter dekke oss til og ikke dem? Vi må dekke oss til på stranden, få stygge skillemerker etter bikini osv. Jeg synes folk har gjort pupper til en mer "big deal" enn det egentlig er. Ifølge gårsdagens snap så kunne jeg aldri startet et liv i Haugesund igjen, jeg har ødelagt "alt" for meg selv visst. Jeg tenker at viss du ikke liker det jeg legger ut, hvorfor følge med meg og mitt liv? Mange vil si at jeg ikke tenker over hva jeg gjør og hva det vil gjøre med livet mitt framover, men det er akkurat det jeg gjør.

(Artikkel: Hvorfor er pupper blitt en så big deal)

Folk har fått et så sexfiksert syn på pupper. Legger du ut bilder av dem slik jeg gjorde i går så er det som om å skrike ut "ligg med meg!". Hadde en gutt lagt ut samme bilde så hadde ingen reagert så sterkt og tenkt på samme måte. Vi lever i 2017! Alle har sett en pupp, så hvorfor lage et så stort nummer ut av det? Rumpa går fint, men en pupp er døden. COME ON! Det er påtide noen står fram for oss kvinner og viser at det er faktisk ikke annet enn litt ekstra fett på et visst punkt på kroppen.

34 kommentarer

Siste innlegg