VI VAR SIKKRE PÅ AT HAN HADDE TATT SELVMORD!

Det er uten vil noe av det sykeste samt. skummleste jeg har opplevd på lenge! Jeg og søsteren min tok oss en tur ut i går kveld for å kjøpe mat da vi ser i nabohuset en helt blek mann stående med hode vendt bakover. Det var masse lys i huset, men ingen tegn til folk. Føst så tenkte vi bare at det var en dukke og gikk videre. Jeg hadde tatt bilde å lagt ut på snap, plutselig fekk jeg flere som skrev "hengt seg". Det var da jeg faktisk begynte og tenke meg om. Vi gikk tilbake til huset og prøvde å se bedre etter og vi syntes det lignet mer og mer på et menneske.

Jeg tok å ringte politiet og etter noen få minutter kom det to store politibiler kjørende i full fart. De så med en gang hva som befant seg i vinduet. De tok og banket på, men ingen åpnet. Etter noen minutter ser vi han ene politimannen springe fra bilen med noe som lignet en båre i hendene. Hjertet banket og vi ble mer og mer bevisst på at det var et menneske. Etter litt finner vi ut av at det var en stige politimannen sprang med der han plutselig står i vinduet utenfor huset. Så hører vi politimannen rope til oss "Det er en dukke!".

Jeg har aldri vært så lettet. Politiet var veldig glad for at vi hadde ringt, for de var usikre selv på hva det var når de kom. Håper det er det nermeste jeg kommer til å være vitne til noe slik! Hvem i huleste har en dukke stående i vinduet slik?!

4 kommentarer

Siste innlegg