FYLLA HAR SKYLDA

Jeg kan vel si at det gikk "litt" hardt for seg i helgen. Jeg var nemlig så heldig som greide å vrikke foten noe så jævlig når jeg var ute på byen i Haugesund natt til lørdag. Høye hæler er ikke bare bare kan jeg si. Jeg husker bare jeg gikk ved baren og plutselig lå jeg på magen, å det var ikke rett opp igjen. Jeg ble liggende litt før jeg til slutt reiste meg, tok på meg skoen og fortsatte kvelden videre. Akkurat da kjente jeg ingenting, sikkert pga alkoholen. Jeg kjente det litt når vi skulle hjem og jeg skulle gå barbeint, da haltet jeg husker jeg, men det var ikke i nærheten av dagen etterpå.

Det var rett og slett umulig å gå. Heldigvis så fikset søsteren min rullestol til meg på hotellet slik at vi greide å komme oss ned til frokosten. Jeg har aldri følt meg så hjelpesløs, jeg fikk virkelig respekt for dem så bruker rullestol over lengre tid. Det å trille inn og se alle snur seg å ser på deg når du skal ha deg mat, folk stirrer og tenker ikke over det en gang at de gjør det. RETT OG SLETT UBEHAGELIG. Jeg skulle egentlig hjem til Stavanger på lørdagen, men det var rett og slett umulig å komme seg hjem pga foten så det ble nok en natt på hotell. Heldigvis fikk jeg låne krykker så da var det litt lettere å komme seg rundt på egen hånd.

Men nå er jeg endelig hjemme igjen i Stavanger! Tok en varm dusj og smertestillende i går før jeg la meg, så i dag greide jeg å gå/halte meg hjem. Men alt i alt så har det vært en FANTASTISK helg i Haugesund! Det har vært mye fram og tilbake for å møte alle herlighetene der nede, men nå blir det nok en liten pause hvor jeg holder meg i Stavanger.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg