JEG SKAL TILBAKE TIL ØSTLANDET

God morgen snupper!

Da var mandagen overstått og vi fortsetter uken mot helgen. Selv så har jeg og søsteren min akkurat bestilt billetter til Oslo hvor vi videre tar turen tilbake til GJØVIK! Det kom ganske brått på oss begge to. Hun skal nemlig ta brystreduksjon i Oslo og jeg blir med som støttemedlem. Hun fikk vite i går at operasjonsdagen er på mandag så dette blir virkelig spennende! Så etter operasjonen skal vi bo hos tante og onkel i Gjøvik rundt en uke slik at hun får kommet seg skikkelig. Jeg merker jeg grugleder meg like mye som henne for hennes vegne, men det kommer nok til å gå kjempe bra!

Vi har faktisk planlagt å lage en film av oppholdet der nede, slik at dere får være med på reisen! Vi har opplevd så mye i det siste som vi skulle ønsket vi hadde hatt på film, så vi tar med oss kamera framover. Mulig dette kan bli noe fast, hvem vet. Jeg ser i alle fall fram til å møte venner og familie der nede igjen! Savnet alle masse!

 

8 kommentarer

Siste innlegg