JEG VISSTE IKKE AT DET SÅ SÅ FÆLT UT FØR JEG FIKK SE FØR OG ETTER BILDE!

Dagen i går gikk i et. Jeg dro fra Stavanger til Haugesund 08.00 for jeg skulle nemlig til frisøren, Frontier Frisør. Det stemmer jeg drar helt tilbake for å ordne håret hos henne, det hadde jeg også gjort hadde jeg enda bodd i Gjøvik. Jeg har aldri vært fornøyd når jeg har vært hos frisøren, men hun likte jeg fra første gang!

Jeg har hatt ombre i noen år nå og etter alt for lenge med venting før jeg tok meg tid til frisøren så så håret mitt grusomt ut! Så nå er planen å gå tilbake til blondine! Jeg satt i iallefall 4 timer i går for striping og korregering av håret, så jeg er et steg nermere og bli blond!

Jeg er utrolig fornøyd med resultatet jeg fikk denne gangen også selv om målet er blond. Synes nesten jeg ligner litt på mamma for hun har blondt med brune striper. (Hihi)

10 kommentarer

Siste innlegg