LIVET SOM JEHOVAS VITNE – SEX

Det er sant, det er folk som enda lever under regelen IKKE SEX FØR EKTESKAP. Selv så husker jeg at den regelen ikke var noe problem når jeg var den del av det, det var den mest naturlige tankegangen. Jeg var stolt når jeg sa jeg var jomfru som 18, selm om venninnene mine ikke forstod hvordan jeg greide tanken på å bare ha sex med en person i livet. Bare de følelsene en får for en person når en er sammen er så sterke at det nesten er umulig sier mange.

Selv så hadde jeg aldri kjæreste så de følelsene fikk jeg ikke kjenne på som Jehovas Vitne, derfor var det enklere for meg. Vi hadde også en regel om at par ikke skulle være alt for mye sammen alene, de skulle ha anstand. Jeg var anstand for søsteren min når hun holdt på med en og det var bare flaut for meg. Sitte der med et nyforelska par bare fordi de ikke skulle være alene, eller gå regelmessig og banke på rommet for å passe på at de ikke gjorde noe “tull”. KLEINT!

Det er morsomt å se tilbake til den tiden, men jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde greid å leve under de reglene den dag i dag. Tok meg en kveld på byen det med frie tøyler så var jeg ikke jomfru lengre (hehe). Flirer godt av den natten den dag i dag!

12 kommentarer

Siste innlegg