NY YOUTUBE KANAL MED SØSTEREN MIN!

Det stemmer! Jeg og Melissa har nå startet opp vår egen YouTube kanal som vi har sammen! Etter vi flyttet inn sammen til Stavanger så har vi hatt så mange morsomme øyeblikk som vi skulle ønsket at vi hadde på kamera, derfor tenkte vi nå å prøve å dra med oss kamera overalt slik at vi får mest mulig av det på film framover! Vi kommer også til å kjøre andre type videoer som f.eks spørsmål og sminke. (KOM MED ØNSKER)
 
Vår første video viser vår reise til Oslo når Melissa skal legge seg under kniven og ta Brystreduksjon, ta å se hvor morro vi har det sammen!
 
NB: Jeg har ingen anelse om hva som skjedde med leppene mine når jeg snakker i begynnelsen, men jeg skylder på at jeg nettopp hadde våknet (ehe).

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg