“JEG FIKK SPARKEN”

Det stemmer, jeg jobber ikke lengre som negledesigner. Det er faktisk nesten en måned siden jeg SLUTTET. Ja, jeg valgte faktisk å slutte selv etter så kort tid. Det var rett og slett ikke det jeg ville bruke livet mitt på, så jeg avsluttet etter å ha tenk grundig over det. Mange vil etter dette innlegge påstå at jeg fikk "sparken", men dette er dessverre ikke tilfellet haters (haha).

Jeg er 20 år. Jeg ønsker ikke å sitte i en liten neglebar i flere ti-år og ha en sikker økonomi, for jeg er ikke lykkelig innvendig. Jeg velger nå å satse på mine ønsker om framtiden. Jeg tjener ikke en eneste krone på bloggen, men jeg velger allikevel å satse på den 100%. Jeg ønsker å leve et liv utenom det normale, så da må jeg satse.

Så nei, jeg ble ikke sagt opp. Jeg lever bare en gang, jeg hadde ikke tid til å kaste det bort på noe jeg vet jeg ikke kom til å trives med i lengden.

14 kommentarer

Siste innlegg