JEG SKAL FEIRE JUL FOR FØRSTE GANG I MITT LIV!

Det er utrolig rart å tenke på at om litt over 2 måneder så skal jeg faktisk feire jul for første gang i livet mitt. Jeg måtte bli 20 år før jeg fikk oppleve min første bursdag, jul og halloween osv… Når jeg tenker tilbake på livet som Jehovas Vitne så føler jeg at jeg har gått glipp av så mye mer enn det jeg forstod.

Det jeg liker best med julen selv når jeg var Jehovas Vitne var det å pynte med lys, for selv det gjorde vi ikke. Det så utrolig koselig og varmt ut med lys i og på husene de mørke vinterkveldene. Vi skal feire julen sammen med tante, onkel og søskenbarn i Gjøvik, noe jeg gleder meg utrolig mye til. Har jeg dem så trenger jeg ikke annen familie.

Familie elsker hverandre uansett hva, å det føler jeg uten tvil der!

10 kommentarer

Siste innlegg