STRIPPER OG NERD?

I det siste har jeg savner og vurdert å gå tilbake til skolebenken. Jeg har nemlig alltids ønsket å starte min egen bedrift men føler jeg ikke har nok kunnskap til det. Derfor har jeg lyst å ta master i ØKONOMI! Det stemmer, jeg syntes økonomi var det kjekkeste faget på skolen så jeg kunne tenkt meg å fordypet meg i det. Jeg kan spare mye på å kunne dette selv, spesielt i startfasen.

Jeg fikk ikke fullført læretiden min, men det gjør meg ikke så mye. Jeg tenker å ta påbygg før jeg fortsetter på universitetet innen økonomi hvor jeg får bachelor og master når jeg er ferdig utdannet.

Jeg kommer til å fortsette med stripper yrket selv om jeg skal gå noe "så seriøst". Det er noe jeg elsker å drive på med, så tanken om å slutte finnes ikke.

HÅPER ALLE FÅR EN FIN UKE!

14 kommentarer

Siste innlegg