Morgenkvalme og oppkast – GRAVID?!?

Jeg vet ikke helt om god morgen er de rette ordene å starte med på bloggen i dag. For det første så har jeg og Melissa vært så "smarte" å døgnet i natt. For det andre så har denne dagen vært alt annet enn god. Jeg kastet nemlig opp bare noen minutter før vi skulle ut dørene. Jeg husker ikke sist jeg var så kvalm, men jeg tenkte at det sikkert var fordi jeg så vidt hadde spist i natt og at jeg tok fat-burner litt før. Jeg blir nemlig ofte kvalm av dem, men det går som oftest over ganske fort. Jeg kunne nemlig ikke gå og legge meg heller etter jeg kastet opp fordi jeg må nemlig være Melissa sin "slave" og bære sekken hennes til skolen i 2 uker pga hun ikke kan bære noe over 4kg.

Så jeg spratt opp fra doskåla, kledde på meg og gikk ut. Nå var det værste over tenkte jeg så null stress, trene skulle jeg også i dag etter å ha hjulpet henne så jeg måtte ut. Men slik var det ikke… Når vi kom på bussen og den begynte å kjøre ble jeg utrolig kvalm igjen og det var utrolig nære før jeg bare måtte hoppe av på første busstopp! Det var da Melissa tullet med tanken om at jeg sikkert var gravid..

Var jeg GRAVID kanskje?!?! Jeg er hysterisk når det gjelder det, så jeg gikk rett mot butikken for å kjøpe graviditetstest etter å ha hjulpet Melissa. Selvfølgelig skulle jeg da i stresse mitt greie å miste alt innholdet i lommeboka midt i butikken… WHY, WHYYYY? Da ville jeg bare ta testen min å gå! Jeg måtte gå fra sentrum og hjem for jeg var for kvalm til å ta buss, så litt "trening" fikk jeg jo da (Hehe).

Når jeg kom hjem var det rett å teste meg, men nok en gang.. Som alle andre gangene jeg har gjort dette så viser den NEGATIV. Takk Gud for det sier jeg bare! Så jeg regner med at det var den tabletten og lite søvn som utløste dagens mareritt.

Nå har jeg tatt ansiktsmaske og hårkur, så tenkte jeg å vaske sminkekostene mine i dag samt prøve på ny med å få i meg litt mat.

Håper dere får en litt bedre start på uken enn det jeg fikk!

9 kommentarer

Siste innlegg